Hiba történt. Kérjük, töltse be újra az oldalt.

Videógaléria

Covid-19 tájékoztató

Covid-19 Tájékoztató

Covid-19 TájékoztatóTisztelt Ügyfelünk!A jelenleg kialakult helyzettel kapcsolatban szeretnénk segítséget nyújtani Önöknek, hogy biztonságban érezzék magukat, ha szerviz látogatásra kerülne sor  a gépjárműnél.A gépkocsi értékesítés és a szerviz továbbra is rendelkezésére állnak, ám a szokásostól némileg eltérő módon.Gyakran ismételt kérdések:Hogyan és mikor tudok kapcsolatba lépni a kereskedéssel és a szervizzel?Szervizünk nyitva tartása 8-16Szalon nyitva tartása 8-15Kollégáinkkal  első sorban telefonon vagy e-mailben veheti fel a kapcsolatot.Az autómon szervizmunka esedékes, felkereshetem a márkaszervizt vagy halasszam el?Ha az autóján bármilyen javítási vagy karbantartási munka esedékes, kérjük keresse felmárkaszervizünket, ahol tájékoztatást adunk a munka elvégzésére vonatkozóan.Ha szeretné elhalasztani a javítási vagy karbantartási munkákat, kérjük egyeztessen ezzelkapcsolatban szerviz tanácsadóinkkal.Ha azt tanácsoljuk, hogy ne halassza el a javítást/karbantartást és továbbra is használatbanvan a járműve például hozom-viszem szolgáltatással állunk rendelkezésére, hogy ne kelljen személyesen felkeresnie a márkaszervizt.Mi történik akkor, ha a garanciális javítás nem kerül végrehajtásra a garanciaidő lejáratát megelőzően?Ha a hibát már bejelentette márkaszervizünkben ,akkor arra már létezik egy nyitott megrendelés.Ha a javtás végül a garanciaidő lejárta után fejeződik be,a gyártási hiba által okozott minden olyan probléma, amelyre általában a garancia vonatkozik, a garancia hatálya alá tartozik.Ha még nem jelentette be a hibát, kérjük haladéktalanul értesítse márkaszervizünket.Ha nem tudjuk azonnal fogadni a járművet, a bejelentett problémát megfelelően dokumentáljuk és így a gyártási eredetű probléma akkor is garanciális keretek között kerül elhárításra.Hosszabb várakozási időre kell számítani a javításnál/karbantartásnál?Jelen állás szerint a COVID-19 veszélyhelyzet és az ennek kapcsán bevezetett intézkedések minimális mértékben érintették márkaszervizünket.Márkaszervizünk alkatrész ellátása folyamatos.Be kell vinnem a kocsimat szervizbe, de aggódom a személyes kontaktus miatt!#MaradjonOtthon#Vegye igénybe hozom-viszem szolgáltatásunkat, hogy ne kelljen felkeresnie a márkaszervizt, ezzel isminimálisra csökkenthető a személyes kontaktus. Az Ön által egyeztetett helyen és időben vesszük át autóját és a szervizmunka elvégeztével pedig visszavisszük azt.Az átvett autóra kormányvédő, ülésvédő huzat és váltógomb védő kerülKövetjük és betartjuk a vonatkozó kormányzati és egészségügyi intézkedéseket és ajánlásokat.Kereskedésünkben és szervizünkben a szokásosnál gyakrabban és alaposabban tisztítjuk és fertőtlenítjük az érintőfelületeket és a kiállítási autókat.Kihelyeztünk kézfertőtlenítőt és a mosdókat is felszereltük kézfertőtlenítő folyékony szappannal.Új autót szeretnék vásárolni. Van erre most is lehetőségem?Igen, a magyarországi raktáron található gépkocsik rendelkezésre állnak.Értékesítő kollégánk telefonon és e-mailben tud tájékoztatást adni.Az új intézkedésekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban érdeklődjön az alábbi elérhetőségeken:Központi telefonszám: 06-84-505-235ÉrtékesítésHajcsár Csaba: 06-30-939-3832Németh Zoltán: 06-30-332-9776Kovács Gábor: 06-30-334-5359SzervizReichert Zoltán: 06-30-618-5653Nagyné Mikó Franciska: 06-30-332-9778Magyarfalvi Zsolt: 06-30-377-5625

További információk

SUV modellek

SUV modellek

T-Roc

VW crossover

Új Polo

Hamarosan kereskedésünkben

Volkswagen California

Volkswagen California